2012. március 5., hétfő

2. fejezet

Elena:
  Fárasztó egy nap volt a mai, és még mindig nem hiszem el, hogy elvállaltam, hogy beadom a pályázatom. Viszont most más muszáj lesz. Miután beszéltem délután Georgi-val, és láttam rajta mennyire szeretne modell lenni, muszáj lesz. Azt hiszem fel is hívom Lexi-t, ő tuti hogy tudna valamit csinálni, mert valljuk be, arra elég kevés esély van, hogy Georgi-ból valaha is modell legyen. Elővettem a mobilom, majd megérintettem Lexi nevénél a képernyőt, mire a készülék már hívta is őt.
  -Mondd gyorsan Ellababa.-hallottam Lexi vidám hangját.
  -Mondtam már párszor, hogy ne hívj így.-förmedtem rá.
  -Jó, jó. Nah de, mi olyan fontos?-sürgetett Lex.
  -Szóval, van ez a divatbemutató.-kezdtem. -Szeretném ha rávennéd a rendezőjét, hogy válogassa be Georgi-t. Engem nem kell, tényleg nem, de Georgi-t szeretném, hogy beválogatná, mert ez fontos lenne neki.
  -Ellie, tudom, hogy Georgi a legjobb barátnőnk, de te is tudod, hogy néz ki.-közölte Lexi.
  -Tudom, tudom. De lehetne rajta változtatni. Mindegy, csak próbáld meg légyszi.-kérleltem.
  -Rendben, majd meglátom mit tehetek. Nah puszi.-tette le a telefont.
Remélem sikerül neki, láttam Georgi-n, hogy tényleg szeretné, és hogy mennyire kételkedik benne.

Alexandra:
  Ahogy mentem a suli felé, azon gondolkoztam, hogy juttassam be Georgi-t a divatbemutatóra. Elvileg hétfőtől lehet jelentkezni a szerepekre, addig csak a stábot választják ki. Jól van, az pont elég idő, hogy megpróbáljak valamit kezdeni a rendezővel. Azt hiszem, egy másodéves az, de ha beérek megnézem. Az nem menne nehezen, hogy magamat, vagy Elenát bejuttassam, hisz bármennyire ellenkezik, ő is szép, mutatós lány. Ráadásul okos is, nem értem miért nem ragadnák rá a pasik. Bár ha jobban belegondolok, nem mindegyik szereti, ha egy csaj beszól nekik, már pedig Elena általában beszól a pasiknak.
  Nem is tudom, mikor értem be utoljára ilyen korán a suliba. Nah nézzük ki is a rendező. Zane Sparks. Jóóóó. Ő tényleg másodéves, és helyes. Nagy barna szemei, és félhosszú barna haja van. Tényleg jó pasi. Legalább én is jól fogok szórakozni.
  -Szia, na kitaláltad már, hogy fogod bejuttatni?-rohant le egyből Ellie.
  -Nyugi, kislány.-csitítottam.-Egyébként igen. Majd flörtölök a rendezővel. Jó pasi. Megoldom.-kacsintottam rá.
  -Jól van. Köszi.-mosolygott.-Amúgy, beszéltél azóta a sráccal?
 -Hívott, de kinyomtam.-válaszoltam.-Rájöttem, hogy nem érdekel annyira.
  -Ezen már meg se lepődök.-csóválta a fejét azért.- Jó lenne ha találnál végre valakit, akivel együtt is maradsz.
  -Jah ennek én is örülnék. Mellesleg ez rád is vonatkozik.-néztem rá.
  -Jó, tudod, hogy az más.
  -Már miért lenne más?-kérdeztem.
  -Ne kezdjük ezt megint, rendben?-kérlelt.
  -Oké.-sóhajtottam.-Na egyébként visszatérve a juttassuk-be-Georgie-t-modellnek témára. A mai napot is beleszámítva, van kb. 10 napom bejuttatni magunkat.
  -Szerinted menni fog?-aggódott Ellie.
  -Ellababa, te tényleg kételkedsz bennem?-néztem rá tettetett sértődöttséggel.
  -Lex, ha még egyszer így hívsz, esküszöm kicsinállak. Egyébként természetesen nem kételkedem az ellenállhatatlan vonzerődben, csak ezért ez mégis egy különleges eset. De psszt. Jön Georgie.-intett az ajtó felé.
  -Ti mit kerestek ilyenkor bent?-jött oda meglepve Georgie.
  -Lexie nem tudott aludni. Izgatott a bemutató miatt.-rögtönzött Ellie.
  -Ez most komoly?-kételkedett Georgie.
  -Hogyne, hát nem tudtad, hogy minden álmom hogy modell legyek?-mondtam színtelen hangon, mire Georgie arckifejezése eltorzult.
  -Tanultatok matekra?-váltott hirtelen témát Georgie.
Ohh a francba. Ma lesz az a hülye matek tz. Egy szót se értek az anyagból. Ahj, csak meg ne bukjak matekból, a szüleim kicsinálnának, legalább egy kettes kéne. De még van időm év végéig, most még egy egyes kit zavar.
  -Mit lehet matekra tanulni?Vagy érted vagy nem. Aztán meg vagy sikerül vagy nem.-közölte Ellie
  -Lexi?-kérdezett most engem a barátnőm.
  -Mi?Ja. Hogyne, persze.-válaszoltam.
  -Nem is emlékeztél rá, mi?-hát igen, Ellie ismer.
  -Nem. De nem érdekel.-mondtam.
De most komolyan, kinek kell a matek? Semmi szükségem nem lesz rá. Inkább majd kigondolom a doga ideje alatt, hogy mit fogok csinálni Zane-nel. Alapból simán elérném amit akarok, de most el is kell érnem valamit.

Georgina:
 Érzem, hogy ennek nem lesz jó vége. Lexie-t alig látom mióta eldöntötték Ellie-vel, hogy részt veszünk az előadáson. És Ellie-t is alig látom, mert ő meg a történeten dolgozik. Mindegy, úgyis tanulnom kell, sok a dolgozat, felelések is lesznek, nem szabad rontanom az átlagomon.
 De milyen jó lenne, ha igazuk lenne a lányoknak, és tényleg bekerülnénk. Bár nekik nem lesz nehéz, de engem biztos nem fognak bejuttatni. Nevetséges ötlet. Én, mint modell. Akárki is lesz a rendező, tuti kifog nevetni. Végülis megszoktam már.
 A telefon csörgése szakított ki a gondolataimból. Megnéztem a kijelzőt, aztán felvettem a telefont.
  -Találd ki mi történt-köszöntött Ellie.
  -Na mondd.
  -Befejeztem a történetet.-válaszolt Ellie egy kisebb hatásszünet után.
  -Ez remek Ells, de csütörtök van, és holnap döntik el, kikerült be az előadásba és ki nem. Nem késő ez egy kicsit?-kérdeztem.
  -Hát izééé.- jött zavarba Ellie.-De. Igazából eléggé elkéstem vele, de Lex mostanában Zane-nel, tudod a divatbemutató rendezőjével találkozgat.
  -Tényleg?-lepődtem meg. Azt hittem azzal a vörös hajú sráccal van még mindig.
  -Ja nem, azt már rég dobta. De nem ez a lényeg. Szóval beszélt Zane-nel a dologról, és azt mondta, hogy nem ígérhet semmit, de még elfogadja a jelentkezésem. Pláne, hogy Zane súgott egy kicsit, és megtudtam a divatbemutató koncepcióját, így elég könnyű volt.-lelkesedett be Ella.
  -Hát remélem sikerülni fog.
  -Jó lenne. De nem vagyok elég tehetséges szerintem, és még alsós is vagyok.-szomorodott el a barátnőm.
  -Ugyan már, jó vagy. Egyébként mit találtál ki?-tereltem el a figyelmét.
  -Aaaz titok. Nem szeretném ha bárki látná, maximum akkor, ha Zane-ék jónak ítélik, de ugye erre nem látok sok esélyt.
  -Ellie, jó vagy, menni fog. Elfogják fogadni. És sokkal több esélyed van, mint nekem hogy bekerüljek modellnek.
  -Jaaaaj Georgie, tudod, hogy ez nem igaz.-vigasztalt Ellie.- Miért ne kerülhetnél be?
  -Hagyjuk ezt.-kérleltem.
  -Jól van. Akkor holnap beszélünk. Sziaa
  -Sziaszia.
 Másnap reggel még rosszabb előérzettel mentem suliba, és ez csak fokozódott amikor megláttam a barátnőimet sugdolózni, a szokásos helyünknél, a két lépcső közti korlátnál. Mostanában sokszor látom őket így, és az is fura hogy ilyen korán benn vannak. Érzem hogy titkolnak valamit.

Jason:
  -Hey. Helyzet?-köszönt a legjobb barátom, Marcus.
  -Semmi. Ott?
  -Se több. Ideges vagyok, még nincs kész a csapatom, és ma van a határidő.-aggodalmaskodott.
  -Majd megoldod. Mindig megoldod.-biztattam.  Ami egyébként igaz is. Marcus mindig mindent megold. Bár tény, hogy ma van a határidő, a fél csapata hiányzik, és még azt sem tudja teljesen mit akar. Ilyenkor örülök, hogy engem ezek a dolgok nem érintenek, bár végül hallgattam Rickre, és beadtam a rajzaimat a pályázatra-természetesen névtelenül. Ha elfogadják, majd levélben írok nekik, hogy nem vagyok hajlandó felfedni a kilétem, de ettől függetlenül megcsinálom a díszletterveket. Így is működhet a dolog. Az kéne még, hogy valaki felfedje hogy én voltam. Ki is röhögnének. Vagy, ami még rosszabb a sok nyafka csaj csak ezért újra próbálkozna, mert hogy a művészek milyen szexik, meg rajzoljam le őket stb. Nincs nekem erre szükségem. Tudom, hogy legalább Marcusnak elmondhatnám, ha már úgyis hozzá adtam be a rajzaim, de ő nem értené meg, miért titkolom. Ő jól kijön az emberekkel, könnyen kezeli a népszerűséget. Nekem jó így, ahogy van.
  -Nem szeretnél segíteni?-zökkentett ki a gondolataimból Mark.-Még egy csomó pályázatot át kell néznem. Aztán még Zane-nel is meg kell beszélnem. Elkérhetlek pár órádról is, engem ma az összesről elkértek.
  -Rendben.-egyeztem bele.- Mi van meg eddig, és mit kell eldönteni?
  -Biztos vagyok a világosítómban, ő pedig már tudja a segédeit ez okés. Megvan a hangosítóm is, meg az összes technikai dolgozó. Viszont még nincs meg a forgatókönyv íróm, tehát műsorom sincs még, meg kell egy orvos gyakornok.-válaszolt Mark.
  -Klassz, tehát el kell döntenünk, melyik ötletet és forgatókönyvest választjuk.-összegeztem. És mi van a díszlettel?
  -Hát ahhoz sem ártana tudni, mi lesz az alapkoncepció, de már tudom kit bízok meg. A baj csak az, hogy a segédeit is nekem kellett kiválasztanom, ugyanis névtelen a tervezőm. De tökéletes a pályamunkája amit beadott, szóval nekem ő kell, és Zane is egyetértett.-ezek szerint Marcusék engem választottak. Hacsak nem adta be más is névtelenül a rajzait. Bár ezt kétlem, ez a suli annál egocentrikusabb.
  -És van már ötleted, melyik ötletet választod? Egyáltalán melyik évszakot kaptad?-kérdeztem.
  -Semmi. Egyik sem tetszik, mind túl sablonos, és fantáziátlan. Egyébként a tavaszt, és a télből tavasz szünetet.-mondta.
  -Hát nem könnyű. Na nézzük át azokat az ötleteket még egyszer. Hátha most jobban fog tetszeni valamelyik.-tanácsoltam.
  -Kizárt. Erről jut eszembe, Zane még adott egyet ma reggel, valamelyik csajának a barátnője vagy ki. Késve adta le a jelentkezést, de azt mondta azért nézzem át, hátha. Szerinte az én évszakomhoz illene legjobban. Szerintem azért kaptam én, mert én vagyok az egyetlen akinek semmi ötlete sincs. Mindegy, nem várok túl sokat az ötlettől, a körülményeket tekintve.
  -Hé attól mert a csaja barátnője, még lehet tehetséges.-keltem az ismeretlen lány védelmére, miközben elkezdtem olvasni az ötletét.
  -Akkor komolyabban venné, és nem az utolsó pillanatban, a határidő után adná be a pályázatát. Gondolom ez valami múló szeszély, hogy a barátnőm úgyis a rendező csaja, biztos bevesznek.-ellenkezett Mark.
  -Valószínűleg igazad van, az egész kidolgozatlan, látszik, hogy kezdő a csaj.-pillantottam fel a papírokból.
  -Na mutasd.-adta meg magát Mark, s miközben olvasott, folyamatosan változott az arckifejezése.
  -Mi van, mégiscsak tetszik?-ugrattam.
  -Az egész zavaros. De ennek ellenére jobb, mint az összes többi. Vagyis maga az ötlet jobb, de így ahogy van, nem jó.-gondolkozott el.
  -És akkor mit akarsz tenni?-érdeklődtem.
  -Nem tudom.

Thomas:
 Most már közlekedni se lehet ebben az átkozott iskolában. Mindenki a plakátok előtt tolong, mikor derülnek ki a résztvevők. Ha egy kis eszük lenne, már rég rájöttek volna, hogy akik résztvevők azok ilyenkorra már tudják. Maximum a segédek segédei derülnek ki ma, annak meg nincs sok értelme. Szerencsére, engem senki nem kért fel, mint orvos gyakornok, szóval ezt megúsztam. Az a pletyka járja hogy Marcus is segédrendező lett, és az összes csaj hozzá akar bekerülni. Áh, emlegetett szamár, milyen sietős.
  -Elena. Elena!-hallom meg a hangját.
 Kíváncsi vagyok mivel bánthatta meg szerencsétlen lányt, ha az észre se veszi. Igazából egyik se lány se adja jelét annak, hozzá szól, de annál többen szeretnék, ha őket üldözné.
  -Elenaaa!-kiabálja most már Marcus, mire egy alacsony barna lány megfordul.
  -Jajj, hozzám szóltál? Bocsi.-szólt a lány.
  -Te vagy Elena Hathaway?-kérdezte Mark.
  -Igen. Miért?-nem szeretnék hallgatózni, de meg se tudok moccanni a tömegtől, szóval kénytelen vagyok végighallgatni a beszélgetésük.
  -Remek. Marcus vagyok, a divatbemutató egyik alrendezője. A pályázatod pedig nálam landolt ma reggel.
  -Uh ja, bocsi hogy csak most adtam be, tudom, hogy késő volt meg minden, de csak most készültem el vele.-válaszolt a lány.
  -Na igen, jobban örültem volna, ha előbb kapom meg.-rándult meg Mark arca.-De a lényeg, tetszik az ötleted, viszont az egész zavaros, és kidolgozatlan. Ennek ellenére, az összes többi úgymond profi munka szörnyű volt, és nem vagyok hajlandó velük dolgozni. A te ötleteid viszont tetszenek. Lenne kedved velem dolgozni?
  -Persze.-vidult fel a lány arca.
  -Remek. Hány órád lesz még? Szeretném, ha megbeszélnénk még ma a koncepciót, és azt is ha jövőhéten segítenél kiválasztani a modelljeimet, és eldönteni, mi legyen a műsorom, illetve a szereplőket. Mindegy ha gondolod, elkérlek az óráidról és megbeszéljük.-hadarta el Mark.
  -Oké, rendben. Amúgy két órám van még.-felelt a lány.
  -Jól van, már nincs. Most már csak egy dolgom van.-néz körül Mark.-Á, ez az. Hé, Thomas!
  -Hozzám szóltál?-ébredtem rá, hogy a saját nevemet hallom.
  -Igen. Felkértek már orvosi gyakornoknak?-kérdezte.
  -Nem.-válaszoltam.
  -Most már igen. Persze, csak ha elvállalod.-nézett rám.
  -Jó.-adtam meg magam.
  -Klassz, köszi.-hálálkodott Marcus, majd felfutott a lépcsőn.
  -Hello. Elena vagyok. Úgy tűnik, együtt fogunk dolgozni.-mosolyog rám a barna lány.
  -Szia. Thomas.-fogok vele kezet. 
  -Remélem jó vagy, ugyanis merész ötleteim vannak, és esélyes egy-két sérülés.-szalad ráncba Elena homloka.
  -Na mesélj, mik a terveid.-mosolygok rá.

Alexandra:
  -Pszt.-fordultam hátra Georgihoz.-Hol van Ellie?
  -Fogalmam sincs. Már szünetben sem láttam.-válaszolt.-Mellesleg téged sem.
Hát persze hogy nem, mivel megint Zane-nel voltam. Már majdnem feladtam. Lehetetlen, hogy nem sikerült elcsavarnom a fejét, persze így már minden érthető. Nem baj, így legalább biztos, hogy sikerül a tervem, Zane-nek fontos a titka.
  -Ja. Dolgom volt.
  -Zane Sparks-szal?
  -Tessék?-lepődtem meg.
  -Ells mondta, hogy mostanában vele lógsz.-közölte.
  -Hogy nem tudja befogni a száját.-morogtam.-Igen, jó fej srác.
  -Tudod, hogy soha nem fogja be a száját.-vigyorgott a barátnőm.-Na, és mi van Zane-nel? Ő lesz az igazi?
  -Az kizárt.-nevettem fel. Ha tudná amit én tudok. Az biztos, hogy se neki, de főleg Ellának nem mondom el. Neki tényleg nagy szája van, amit képtelen befogni.
  -Kár, pedig ő normális srác.
  -Miss Brooks, volna szíves előrefordulni?-szólt rám mérgesen a tanár, így kénytelen voltam visszafordulni a helyemre.
 Az óra hátralevő részében azon gondolkoztam, hogy hozakodjam elő Zane-nek a dologgal, természetesen fogalmam sem volt, miről beszél a tanár. Mindegy is, Georgie úgyis mindent mindig leír, majd tőle elkérem.
  Még órán kaptam egy sms-t Zane-től, ezért lementem megkeresni őt. Nem tudom, miért hívatott, hisz most csak a stábtagoknak lesz megbeszélés, én pedig nem tartozom közéjük. Egyelőre legalábbis. Ha már Georgie-t bejuttatom, lehet én is megpályázom az egyik modellmunkát. Nem is lenne rossz, szerintem tökre menne nekem. Sőt, lehet Ellie-t is bejuttatom, hátha megnő az önbizalma, és összeszed egy pasit. De kitudja, lehet ő már benn is van, hisz leadta a pályázatát. Igaz, kicsit késve, de Zane azt mondta nem gáz, úgyis van még egy alrendezője vagy mije, akinek még nincs ötlete. Hátha neki tetszeni fog Ells írása.

Elena:
 Miután végre kiderítettem hova is kéne mennem-Thomas se volt túl jól értesült, tíz perc késéssel végül befutottam az egyik alagsori próbaterembe. 
  -Elnézést a késésért, csak nem tudtam, hova is kéne jönnöm.-nyitottam be.
  -Bocsi, az én hibám, elfelejtettem szólni.-szólalt meg valahonnan elölről Marcus.-Gyere, úgyis csak most kezdtük.
 Becsuktam magam után az ajtót, majd gyorsan leültem, úgy középtájra a padsor szélére és körülnéztem kik vannak még ott. Nem voltunk túl sokan, csak Marcus, egy szőke, vékony előkészítős csaj, akinek nem tudom a nevét, egy magas barna srác-gyanítom Zane, egy szeplős, szódaszemüveges srác, egy rövid fekete tüsi hajú lány, akinek orrpiercingje is van-azt hiszem, ő is előkészítős, két sugdolózó lány, akiket nem nagyon láttam, mert háttal voltak, és egy magas, fekete hajú mogorva srác. Azt hiszem, ő lesz Jason Turner, az a srác akit kb. az egész suli utál. Ahogy így elnézem, meg is értem miért, engem is kiráz tőle a hideg.
  -Te vagy Elena, ugye?-szólított meg a magas srác.
  -Igen.-néztem rá.
  -Remek. Én Zane vagyok, Marcus mesélt az ötletedről, és örülök hogy végül is beadtad a jelentkezésed.-vigyorodott el, én pedig elpirulva motyogtam valamit, mivel tudtam hogy a késésemre célzott.-Arra gondoltam, hogy igazából az egész divatbemutató épülhetne hasonló koncepcióra, hiába a téma a rejtelmes sötétség. Szerintem jó ez a világosulós-sötétülős téma. Rose, Gianna, szerintetek?-szólította meg a két sugdolózó lány, akik nyilvánvalóan Marcust bámulták eddig.
  -Nem tudom, a téma nem teljesen ez, és én nem szívesen mondok ellent Fabiannak, aki kikötötte, hogy mi legyen.-válaszolt az egyikük.
  -Egyetértek Rose-zal, nekem sem tetszik, hogy nem igazodunk a témához, de megnézzük mit tehetünk.-szólalt meg feltehetően Gianna, majd jelentőségteljes pillantást vetett Rose-ra és rámosolygott Marcusra, mire a mogorva srác szemforgatva elfordult. Vagy tetszik neki a csaj, vagy csak ő is utálja az ilyen hülye libákat.
  -Igazából, nem teljesen mond ellent a témának.-hallottam meg a saját hangom, mire mindenki felém fordult. A francba, meg sem akartam szólalni, az volt a tervem, hogy csendben meghúzódóm.-A sötétségbe beletartozik a fény is,-folytatom elpirulva. Utálok több ember előtt beszélni.-valamilyen szinten.
  -Technikailag igaza van, a fény és a sötétség ellenpárok, tehát össze is tartoznak.-szólalt meg a szeplős srác. Valahogy sejtettem hogy ő ilyen stréber alkat.
  -Szerintem is tökre a sötétséghez tartozik a fény, ott van a félhomály, az is a fény és a sötétség keveréke.-mondta a szőke lány is.
  -Remek Kitty, köszönjük a nyilvánvalót, de az, hogy a sötétségből fény lesz, nem tartozik a rejtelmes sötétség témakörbe.-vitatkozott Rose. Úgy látszik ők sem a legjobb barátok.
  -Szerintem meg pont hogy igen. Az tök rejtelmes, hogy lesz a sötétségből fény.-szólt vissza a szőke lány, Kitty.
  -Lehet, hogy neked az, de nem mindenki bukott meg fizikából.-vágott vissza Rose.
  -Na jó, ezt most hagyjuk abba.-szólt rájuk Marcus, mire Gianna is csúnyán nézett barátnőjére.-Ti csináltok amit akartok, én akkor is Elena ötletét fogom követni. Remélem, arra is van ötleted, mi legyen a szünetet kitöltő műsor-nézett most rám Marcus.
  -Hát ugye neked a télből tavasz van.-kezdtem, mire Marcus bólintott.-Arra gondoltam, lehetne akár valami tánc közte, ahogy virágba borulnak a bimbók, ilyesmi.-pirultam el ismét. Utálom, hogy mindig elvörösödöm, akárhányszor egy kisebb tömeg előtt kell megszólalnom.
  -Nem is rossz, csak keríts egy koreográfust, akivel majd tudsz is együtt dolgozni.-egyezett bele Mark, mire bólintottam, és ki is csöngettek.
  -Rendben, szünet után várok vissza mindenkit, és folytatjuk a megbeszélést.-szólalt meg Zane.
Összeszedtem a cuccomat, miközben Gianna és Rose gyilkos pillantásokat lövellve felém kiment a teremből, rögtön utánuk Kitty is-ő legalább rám mosolygott, majd én is elindultam, gondoltam felmegyek a lányokhoz, de ahogy kiléptem egyből a lefelé siető Lexivel találtam szembe magam.
  -Hé, hát te mit keresel itt?Hiányoltunk óráról.-lepődött meg a barátnőm.
  -Képzeld, beválasztottak.-vigyorogtam rá.-Én fogok segíteni Marcus Gilbertnek.
  -Az az a szőke srác, akiért minden csaj nyáladzik?-kérdezte.
  -Igen, azt hiszem.-válaszoltam.
  -Neked is bejön?Készülj fel, hogy sokan fognak utálni. Amúgy is egy egoista, beképzelt majom, nem kéne vele foglalkoznod.-nézett rám.
  -Már most is utálnak, és nyugi nem jön be.
  -Miről van szó, lányok?-lépett mellénk Zane.
  -Marcusról, a hatalmas egójáról, és hogy valami érthetetlen oknál fogva imádják a csajok.-adta meg a választ Lex.
  -Ja. Egyébként kösz, hogy beajánlottad a barátnőd. Jövök neked eggyel.-mosolygott rá Zane.
  -Érdekes hogy ezt mondod.-vett egy mély levegőt Lexi, amiből tudtam, hogy most valami kényelmetlen témára terelődik a szó, és sejtettem is, mire. Megpróbáltam elmenekülni, de Lex alig észrevehetően visszahúzott.-Szóval, van egy barátnőm, és nagyon nagy szívességet tennél, ha szerepelhetne a divatbemutatón.
  -Rendben, jöjjön el a válogatásra jövő héten, és majd meglátjuk melyik koncepcióba fér bele. De ebbe a barátnőd is tudna segíteni.-nézett most rám Zane.
  -De, van egy kis probléma vele. Szóval ő nem olyan modell alkat. Egyáltalán nem olyan, mint Ellie, vagy én-bökte ki Lexi.
  -Jó.-sóhajtott Zane. Majd meglátjuk mit tehetünk.

Marcus:
  -Hogy nekem ehhez mennyire nincs kedvem.-panaszkodtam Jase-nek befele menet, a szünet után.
  -Te akartál ezzel foglalkozni.-válaszolt.
  -De nem ilyen agyatlan bandával.-mondtam, miközben elfoglaltuk a helyünket.
  -Hát az a két liba elég idegesítő, és Kitty sem egy észlény. És az új lány is elég szerencsétlen.-bosszankodott Jason.
  -Mi a bajod Ellie-vel?-lepődtem meg.-Szerintem nincs vele probléma.
  -Tipikus kis nyafka csaj, aki megszólalni sem mer. Rendben van, hogy vannak jó ötletei, de-már nem tudta befejezni, mert félbeszakította a csengő, és a terem megtelt.
Azért, valamiben igaza van Jason-nek, Rose és Gianna engem is eléggé idegesít. Ha Rose-nak nem tetszik amit csinálok, csak fogja be és hagyjon engem békén. Szerencsére nem dolgozunk együtt, és azt sem tudom, mi lehet olyan jó ötlet, hogy Zane-ék őt választották. Mondjuk Gianna se jobb, kíváncsi vagyok, mikor kér már végre randit. Annyira egyértelmű hogy belém zúgott, még  barátnőjére is képes rászólni miattam. Nevetséges.
 Az is tény, hogy Kitty sem a legokosabb, de ő tehetséges, nem véletlenül lett ő Zane helyettese. A rendezéshez van érzéke, és kedves is, teljesen ártalmatlan.
  De arról fogalmam sincs, mi a baja Jase-nek Ellie-vel. Jó, különbözőek, Elena csendes, aranyos, de éles eszű lány jó ötletekkel, míg Jason-nek annál nagyobb szája van, arrogáns és mogorva. De ettől függetlenül, még nem kéne utálniuk egymást.
 Ahogy végignézek az arcokon, látom, nem csak én unom ezt az órát. Még mindig vitatkoznak ezen a nyomorult sötétség-fény témán. Zane igazán leállíthatná ezt az egészet, de nem, neki meggyőzően érvelni kell Rose-zal szemben, míg Kitty a semmit mondó megjegyzéseit fűzi hozzá, Gianna megrovó pillantásokat vet a barátnőjére, miközben engem bámul, időnként az a gyík srác-akinek folyton elfelejtem a nevét,  is hozzáfűz valami okosdumát. Csak Jason nem szól semmit, akinek időnként megrándul egy ideg az arcán főleg Rose hozzászólásainál, meg a rockercsaj-akinek szintén nem tudom a nevét, és Elena van csöndben, aki szintén halálra unja magát, de legalább próbálja követni a dolgokat.
 Nem értem, mit lehet ezen ennyit vitatkozni. Zane belement, akkor meg mi a probléma?
  -Istenem, neked mi bajod van?-hallok meg egy ingerült hangot, és először nem tudom azonosítani, kihez is tartozik.-Úgyse fogunk együtt dolgozni, akkor meg mit akadékoskodsz?Neked ehhez semmi közöd.-néz Elena egyenesen Rose-ra.
 Hirtelen mindenki felébredt, és meglepve bámult Elenára, kíváncsi vagyok, most mi a véleménye Jason-nek.
  -Mi közöm van hozzá?-csapott magasba Rose hangja.-Csak annyi, hogy ugyanabban a show-ban veszünk részt, és én nem adom a nevem ilyen hülyeséghez.
  -Akkor viszlát.-szólalt meg a rocker lány.
  -Tessék?-lepődött meg Rose.
  -Azt mondtam, tűnj innen. Nincs rád szükségem.-válaszolt a rocker, mire Rose ránézett Giannára, összeszedte a cuccát, és sértődötten kivonult a teremből.
  -Remek, úgy látom, ezt megbeszéltük. Joanne, ha gondolod keress valaki mást, akivel tudsz dolgozni.-törte meg a csendet Zane.
  -Én segíthetek.-szólt Elena.
  -Annak örülnék.-mosolygott rá Joanne.
  -Rendben, a maradék időben beszéljétek meg a koncepcióitokat, és találjátok ki, kiket kerestek. Délutánra legyen kész a pályázati felhívás.-adta ki az utasítást Zane.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése